torsdag 2. juli 2015

Ferdig!

Hei hei!
Da var 13 års skolegang ferdig. Skulle på en måte ønske jeg kunne gjøre alt engang til, men på en annen side er det veldig deilig å være ferdig.


Eksamen i går ble preget av store mengder jordbæryoghurt. For engangs skyld hadde jeg alt på stell og var klar til toppidrettseksamen. 10.19 puttet jeg en boks med jordbæryoghurt helt øverst i baggen, lokket den, og skyndet meg ut i bilen sånn at jeg kunne avslutte 13 års skolegang med å komme presis til eksamen. Tanken om at jeg burde tatt en pose rundt yoghurten slo meg så klart, men jeg tenkte at det kom til å gå fint den gangen her. Ehh, yoghurtbegeret var halvspist, og det tynne plastlokket var det eneste som skilte yoghurten fra baggens innhold. Baggen inneholdt bland annet PC, klærne jeg skulle ha på meg etter testen, sykkelsko og håndklær både til dusj og svetting på watt-testen. Den var med andre ord ganske full, og inneholdt en del ting man helst ikke vil ha jordbæryoghurt på. Ankom skolen 10.28. 2 min før tiden. Bra jobba! På vei ned til rullerommet kjente jeg at baggen var litt våt i det ene hjørnet. Det var ikke vannflaska som hadde lekket for å si det sånn. Heldigvis var jeg rutinert nok til å ha puttet mesteparten av de andre tingene i poser, og yoghurten holdt seg til det ene hjørnet. Men PC, lader, håndklærne og ikke minst baggen var godt innsmurt i yoghurt. Der røk det måltidet, og vi pustet inn lukten av jordbæryoghurt gjennom hele testen. Jordbæryoghurt er ikke det jeg kommer til å ha mest cravings på de neste ukene for å si det sånn …




Sånn kan det gå. Er det ikke det ene så er det visst det andre. Men eksamen gikk i hvert fall bra, og nå er jeg ferdig!
Så hva har jeg gjort så langt i ferien?

Tar det senere, for nå skal jeg ut å sykle før det blir for varmt!!
 Vi skrives om mindre enn 3 uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar