onsdag 10. februar 2016

Slettestrand i bilder

I helgen var jeg i Slettestrand med Rye-gjengen. Vi dro ned kjempetidlig torsdag morgen og tok båten hjem igjen søndag kveld. Planene var 6 økter og 13 timer, men på meg ble det bare 3 økter og 6 timer da en liten forkjølelse slo til i løpet av natt til lørdag. Jeg fikk uansett syklet litt, og koste meg masse som alltid på Slettestrand. Rakk en langtur, samt en intervalløkt og en hurtighetsøkt før jeg ble syk. Vi bodde på feriesenteret, og jeg tror det var den 4 gangen jeg var der. Kjempehyggelige mennesker og fantastisk god mat. Jeg skal tilbake med Rye-gjengen allerede i påsken, og gleder meg masse til det! Satser på litt mer sol og litt mindre sykdom da!

Andreas Baardseth hadde med seg skikkelig kamera og fikk tatt noen kule bilder:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar